diumenge, 4 de gener del 2009

Delirant mostres de Judeofòbia al món àrab - islàmic

Una bona mostra en són algunes declaracions efectuades per clergues egipcis a les TV Al-Rahma i Al - Nas emeses els dies 29 i 30 de Desembre. Vejem alguns exemples de les bajanades que van arribar a dir:

"Yo le digo al pueblo de Gaza: Tomen mi corazón, que se ha endurecido como una piedra. Tómenlo, y úsenlo para apedrear a todos los judíos. Tomen mi alma, y esta les dará sombra, ya que ya no vuela lejos. Tomen mi ojo - por Alá, tomen mi ojo. Quizás un joven guapo, que fue cegado, pudiera ver de nuevo.. Tomen mi piel, y conviértanlo en un fusible o en una mini-catapulta para un niño o para un recién nacido". (Clergue egipci, Xeic Mohammad Al-Shaguir. Declaració emesa a la TV Al- Nas el 28 de Desembre del 2008).

"Dónde está la nación [islámica]? Si 20 millones de personas pueden rodear la Tierra , entonces 20 millones de personas también podrían ahogar a Israel en un mar de sangre". (clergue egipci Muhammad Mustafa, declaració emesa a Al-Nas Tv el 28 de Desembre del 2008).

"Queremos enseñarles la verdad a nuestros hijos sobre los judíos. Queremos que sepan que los [judíos] nunca harán la paz o la aceptarán. Los judíos nunca aceptarán ninguna resolución internacional, venga de Oriente u Occidente, porque no entienden otra cosa que la fuerza. "Yo recuerdo lo que el gran terrorista Menahem Begin dijo: Luchamos, por consiguiente existimos. Éstos son los verdaderos terroristas. Son extremistas. Son chupadores de sangre. Son vertedores de sangre. Revisen la historia de los judíos desde el comienzo hasta el final, desde el primer momento hasta el último, el cual es ahora. Ellos se especializan en el derramamiento de sangre, en el crimen y la matanza - inclusive en el asesinato de profetas". (Clergue egipci, Xeic Muhammad Hassan. Declaracions realitzades el 29 de Desembre del 2008 a Al-Rahma TV).

Els lectors s´adonaran que en aquesta declaració, el tal Xeic Muhammad Hassan recupera dos tòpics clàssics de la judeofòbia d´arrel religiosa cristiana: en primer lloc, el mite del "poble deïcida", adaptat a la tradició islàmica com "el poble que mata als seus profetes", i en segon lloc el mite del libel de sang.

Si voleu continuar llegint més perles judeofòbiques simil.lars d´aquests "eminents" clergues islàmics, cliqueu aquí.

Tanmateix, aquestes declaracions només són un exemple de la judeofòbia que els mitjans de comunicació del món àrab - islàmic, especialment iranians sirians o saudís, han estat difonent aquestes darreres setmanes. De fet, diversos clergues saudís i pakistanesos han llençat fatwas (decrets religiosos) incitant als seus fidels a cometre atacs contra interessos israelians o contra les comunitats jueves arreu del món com a suposada represalia per l´ofensiva antiterrorista a Gaza.